Inschrijf & Bingo avond 2018

Hallo jonge sportvissers en geachte ouders,
Het voorjaar komt er aan en dus gaan we binnenkort weer lekker vissen! Ook dit jaar organiseert de jeugdcommissie weer tal van activiteiten. Gezien het onverwacht grote aantal deelnemers vorig jaar aan onze vislessen en aan de onderlinge wedstrijden is het van belang om je op tijd op te geven, voor de activiteiten.

Op maandagavond 9 april is de inschrijving voor de vislessen en of wedstrijden in ons clubgebouw van de Rietvoorn, dit doen we natuurlijk weer met een paar rondjes bingo, waar voor iedereen weer een prijsje te winnen valt.

Maandag 7 mei beginnen we met de eerste vislessen. Wij zouden het erg leuk vinden om ook jou te mogen begroeten.

Indien je graag deel wil nemen aan de vislessen of wedstrijden willen we je vragen om alvast op bijgaand inschrijfformulier je naam in te vullen en aan te kruisen aan welke activiteiten jij wilt deelnemen! Graag één exemplaar meenemen naar de eerste vis les.
Graag aanmelden voor 1-april 2018 via mail jeugdrietvoorn@gmail.com
We vragen ook dit jaar een kleine financiële bijdrage aan de ouders
De vislessen blijven gratis maar voor deelname aan de drie onderlinge wedstrijdjes en aan het forel of karper vissen als seizoenafsluiting (met het traditionele patatje met een snack en een drankje) vragen wij een bijdrage van € 10,- per kind (voor de prijsjes, huur forel / karper vijver, etc.).

Graag tot dan!

Ron Menting
Contactpersonen voor de jongste jeugd.

Ps. Wij willen je graag via de mail op de hoogte houden van onze activiteiten.
Als je mail van ons wilt ontvangen dan graag jouw e-mail adres doorgeven als deze bij ons nog niet bekend is.
Sturen aan: jeugdrietvoorn@gmail.com

Jeugdleiders DE RIETVOORN