Bestuurssamenstelling
Het voltallige bestuur van De Rietvoorn bestaat nu uit 9 leden.

Het dagelijks bestuur: Voorzitter Henk ten Broeke, Secretaris Willem Swaters, Penningmeester Jan Horst

Het complete bestuur: Tijdens de jaarvergadering van 2020 zijn er twee nieuw bestuursleden bijgekomen, dit zijn: Bennie Vierwind en Rob Smit. Samen met Henk ten Broeke, Willem Swaters, Jan Horst, Ron Menting, Maarten Holterman en Co van Dooren vormen ze het 9-mans formatie

Het bestuur heeft met Willem Swaters en Co van Dooren een langdurige ervaring in huis. Samen proberen ze middels een hecht team met een onderling uitstekende verstandhouding alle zaken op te pakken. Zij proberen, natuurlijk met de hulp van de diverse commissies, de vereniging zo optimaal mogelijk te laten floreren. Nadrukkelijk is tijdens de Jaarvergadering aangegeven dat er behoorlijk wat werk op de vereniging afkomt en dat iedere hulp van leden welkom is. Op de pagina 'structuur' informeren wij u uitgebreider over de onderlinge taakverdeling die is aangepast vanwege de vele werkzaamheden van het bestuur en de diverse commissies bij de club van 1100 leden!