Bestuurssamenstelling
Het voltallige bestuur van De Rietvoorn bestaat nu uit 9 leden.

Het dagelijks bestuur: Voorzitter Ton van Aalst, Secretaris Willem Swaters, Penningmeester Jan Horst

Het complete bestuur: Nieuw gekozen als bestuurslid tijdens de jaarvergadering van 2017 Henk ten Broeke en Ron Menting. Zij vormen samen met Nico Visser, Maarten Holterman, Gerben Boesveld en Co van Dooren de 9-mans formatie

Het bestuur heeft met Willem Swaters, Co van Dooren, Ton van Aalst en Nico Visser een langdurige ervaring in huis. Samen proberen ze middels een hecht team met een onderling uitstekende verstandhouding alle zaken op te pakken. Zij proberen, natuurlijk met de hulp van de diverse commissies, de vereniging zo optimaal mogelijk te laten floreren. Nadrukkelijk is tijdens de Jaarvergadering aangegeven dat er behoorlijk wat werk op de vereniging afkomt en dat iedere hulp van leden welkom is. Op de pagina 'structuur' informeren wij u uitgebreider over de onderlinge taakverdeling die is aangepast vanwege de vele werkzaamheden van het bestuur en de diverse commissies bij de club van 1100 leden!