Mededeling van het Bestuur i.v.m. het Corona Virus

Dinsdag, 24 maart 2020

Ook wij moeten helaas onze activiteiten in verband met het corona virus uitstellen. Dit betekent het volgende;

Wedstrijden;
Voorlopig worden er geen wedstrijden gevist. Het inschrijven voor de wedstrijden 2020 in ons clubhuis op 4 april aanstaande gaat niet door. Wel is er iemand van de wedstrijdcommissie deze dag bereikbaar onder nummer 0314-344651. Je kunt dan per telefoon tussen 12.00 en 15.00 uur kenbaar maken of je wilt deelnemen aan de wedstrijden die eventueel na de corona periode worden gehouden.
Het is niet de bedoeling dat je deze dag naar het clubhuis komt.

Jeugd;
Inschrijfmoment/bingo, vislessen, wedstrijden en andere evenementen zijn uitgesteld.
Uiteraard gaan wij ons best doen om op een later moment dit weer op te pakken.
Wordt dit te laat in het jaar gaan we in ieder geval een mooi evenement voor onze jeugd organiseren.

Botenplaats;
Zaterdag 11 april aanstaande was gepland als dag dat de botenhouder gratis zijn boot in het water konden doen. Helaas kan dit niet door gaan. Zodra het weer mogelijk is wordt er gelegenheid geboden dit alsnog gratis te doen. Alleen in uiterste gevallen kan op afspraak met de beheerders iets worden geregeld. Wat wel mogelijk blijft is dat de botenhouder zelf zijn boot bij de zwaaikom in het water laat en daarna aanmeert op zijn/haar plaats aan de steiger. Doe dit in overleg met onze beheerder.

De maandagmorgen groep is per direct gestopt met het reguliere onderhoud. Alleen indien noodzakelijk worden er ad hoc klussen (door max twee personen) uitgevoerd. Het clubhuis is voor leden gesloten.

Bestuursvergaderingen, commissievergaderingen en jaarvergadering;
Alle vergaderingen zijn afgelast.
Zodra het weer verantwoord is de jaarvergadering te houden nodigen wij onze leden hiervoor uit.
Het huidige bestuur blijft in dezelfde samenstelling voor zover mogelijk hun taken uitvoeren.

Sportpark-Zuid
Door de hoge waterstand van afgelopen periode en de maatregelen die zijn getroffen i.v.m het corona virus zijn de visplaatsen nog niet aangelegd. Hierdoor moeten wij het visverbod voor dat deel dat bedoeld is voor de karpervisserij met de vaste stok verlengen. Voorlopig is en blijft het verboden om in dit deel van de vijver te vissen. De borden die er staan worden aangepast.

Algemeen;
Leef de afspraken na. Breng je zelf en anderen niet in gevaar.

Wij realiseren ons dat bovenstaande maatregelen vervelend zijn. Maar helaas het is niet anders.

Namens het bestuur
Willem Swaters