Prijsuitreiking 2018

Prijsuitreiking wedstrijden 2018
Op zaterdag 29 september vond de jaarlijkse prijsuitreiking plaats in ons clubgebouw. Er werden o.a. prijzen uitgereikt voor de individuele wedstrijd, de karperwedstrijden, de 50 plus en de bootkoppel. Een heel prijzenarsenaal ging van tafel mede door de brede opzet hadden veel deelnemers een of meerdere prijzen gewonnen. Diegene die niets hadden gewonnen konden nog een waardebon van 25 euro winnen te besteden bij Roy. De uitreiking van zo’n bon, dit jaar voor het eerst, wordt nog nader bezien. Daarnaast was er voor eenieder een drankje en een hapje beschikbaar gesteld door de club.
De laatste jaren blijft het deelnemersaantal redelijk stabiel m.u.v. het witvissen vanaf de kant. Daar zouden we graag wat meer animo zien. De wedstrijdcommissie zal zich dan ook hierover intensief gaan buigen. De huidige commissie die prima werkt zal voor volgend jaar worden aangevuld met Maarten Holterman. Een nieuw commissielid kan wellicht met nieuwe ideetjes zorgen voor meer deelname.
Waar we ons geen zorgen over hoeven te maken zijn de bootwedstrijden (netjes bijgehouden door Harrie Nieling) en de karperwedstrijden. Die zijn zeer goed aangeslagen en daar wordt ook werkelijk veel vis gevangen.
Het bestuur dankt de huidige commissie voor al de werkzaamheden en hoopt dat op een enkel incidentje na het volgend jaar wederom vlekkeloos verloopt.