Lid worden

Voor de leden die de vispas via de meedoenarrangement bestellen gaat er een verandering plaats vinden(behalve voor de botenhouders ). Met ingang van 1 januari 2018 kunt u alleen nog een vispas bestellen als nieuw lid dit komt omdat de ledenadministratie nu door Sportvisserij Nederland wordt verwerkt en zij niet in staat zijn om verschillende regelingen te verwerken in hun pakket.
Wat betekent dit voor u: de vispas aanvraag doet u hetzelfde zoals u altijd gewend bent alleen kost het enkele punten meer en er staat nu nog maar een product die voor u van toepassing is nl.
nieuw jeugdlid, juniorplus lid of senior lid, heeft u een botenplaats of krijgt u een botenplaats toegewezen( alleen als u lid bent) dan kunt u deze ook bestellen. Wilt u het dikke boekje de gezamenlijke lijst van Nederlandse Viswateren niet weg doen, deze hebt u voor 2018 nog nodig en het scheelt ons in de porto kosten. Mocht u nog vragen hebben of denk u dat u ook in aanmerking komt voor deze regeling, neem dan contact op met het meedoenarrangement telefoon 0314-377377 tijdens werkdagen tussen 9.00 en 10.30 uur of via email info@meedoenarrangement.nl .
Voor 65-plussers geldt dat men via dit telefoonnummer een afspraak kan maken voor het spreekuur dat iedere woensdag van 10.30 tot 13.00 uur wordt gehouden op het Zorgplein. Daar wordt u eventueel geholpen met het invullen van formulieren etc.

Indien u lid wilt worden via deze website dan kunt u hier het aanmeldformulier downloaden. Deze daarna ingevuld sturen naar  nvisser1@kpnplanet.nl

Na het invullen van de aanmelding moet U eerst het verschuldigde bedrag storten op de bankrekening van HSV De Rietvoorn te Doetinchem NL 76 ABNA 09360.43.954 - BIC ABNANL2A onder vermelding van u “Naam en Nieuwe Vispas”.
Er kan n.l. de eerste keer géén automatische incasso worden uitgevoerd, we zijn dan nog niet in het bezit van een geldige machtiging en bankgegevens!!!