Oproep vrijwilligers Bardienst

Woensdag, 19 juli 2023

Onze vereniging beschikt over een prachtig clubhuis. Op de woensdagavond is het opengesteld voor leden om elkaar te ontmoeten onder het genot van een kop koffie en een drankje. Op verzoek van onze leden willen wij als bestuur het clubhuis vaker open stellen. Dat zou bijvoorbeeld in de zomermaanden op een zondagmiddag kunnen zijn . Ook is er een verzoek bij ons binnen gekomen van de deelnemers van de bootwedstrijden om na de wedstrijd op zaterdag even op het terras een drankje te doen en te kunnen bijpraten over de zojuist geviste wedstrijd.

Waar hebben wij het over. Het gaat over de wekelijkse woensdag avond vanaf 18.45 uur tot 21.00 uur. Een openstelling op zondagmiddag van 13.30 uur tot 16.00 uur in de zomermaanden en over een zestal zaterdag middagen van 13.00 tot 15.00 uur.
De werkzaamheden bestaan uit het zetten van koffie en een kop thee en een drankje (biertje of een frisje) op bestelling uitreiken aan de bar. Tevens dient de barmedewerker / medewerkster zorg te dragen dat er wordt afgerekend en er een overdracht van de inkomsten plaatsvindt naar de penningmeester.

Tot op heden werd het meestal ad hoc ingevuld door vrijwilligers en bestuursleden. Het ideale plaatje is dat wij een aantal vrijwilligers krijgen die het leuk vinden om in overleg af en toe de clubhuis dienst te draaien. Stel dat wij 6 vrijwilligers krijgen dan ben je maximaal 1 keer per maand 2 uurtjes aan de beurt om een bardienst te draaien. Bij meer vrijwilligers wordt dit nog minder. Uiteraard wordt je in het begin goed begeleid.

Wat verdien je als bar/clubhuis medewerker…….????
Helaas geen financiële vergoeding. Wel leer je ( dankbare) mensen kennen, wordt uitgenodigd op de vrijwilligersavond en krijgt een fantastische kerst attentie.

Lijkt het je wat????
Neem contact met ons op middels 0620812458 of geef je op via swaterswillem@gmail.com .

Namens het Bestuur
Willem Swaters, Secretaris