Welkom

Welkom op de website van hengelsportvereniging de Rietvoorn Doetinchem

De Doetinchemse hengelsportvereniging is  opgericht op 15 februari 1936 en op 13 augustus 1955 koninklijk goedgekeurd. Op 31 december 2021 bestaan wij inmiddels 86 jaar en stonden bij De Rietvoorn 1400 leden ingeschreven. De Rietvoorn is aangesloten bij Sportvisserij Nederland en Federatie Midden Nederland.

HSV Rietvoorn op acebook

********************************

De Nieuwsbrief kunt u bekijken bij rubriek 'Nieuwsbrief' als er belangrijk nieuws is te melden.
Wilt u de nieuwste versie ontvangen per mail geef dan uw email adres op via hsvderietvoorn@kpnmail.nl

***************************

Lidmaatschap en vispas Wil je lid worden en de verplichte vispas aanvragen of weer afmelden, zie de voorwaarden bij de rubriek 'Lidmaatschap'

***************************

De wedstrijden van andere verenigingen op de stokhorst zie bij de rubriek 'Wedstrijden'.

Advertentie

Welkom