Clubhuis

Oase van rust
Het clubhuis van De Rietvoorn ligt slechts op een steenworp afstand van het centrum van de stad en toch is het door de situering in het groene Sportpark-Zuid een oase van rust. Bovendien ligt het direct aan de Oude IJssel zodat onze botenhouders hun visuitstapjes letterlijk voor de deur kunnen beginnen.
Met enige trots presenteert de vereniging graag het gehele complex.

De noordzijde van het clubhuis gezien vanaf het water.

Het complex van Rietvoorn ligt aan een voor gemotoriseerd verkeer doodlopende weg die makkelijk bereikbaar is vanaf de belangrijkste invalsweg van Doetinchem, de Europaweg. Voor ons clubgebouw bevindt zich een ruime parkeerplaats.
Ons clubhuis is een door de leden graag bezochte plek waar diverse activiteiten plaatsvinden.
Het is een frequent gebruikte uitvalsbasis voor vele viswedstrijden en vistrips. Daarnaast worden er regelmatig, en dan natuurlijk vooral ’s winters, thema-avonden gehouden.

Onze klaverjassers vinden er hun thuishaven en natuurlijk gebeuren er ook meer serieuzere zaken zoals de vergaderingen van het bestuur en de commissies. Het clubhuis is elke week op vaste dagen en tijden geopend. Dan bent u er van harte welkom om even gezellig een kop koffie te komen drinken of wat kouds. U vind er altijd wel gezelschap dat bereid is om een kaartje te leggen. Verder wordt het clubhuis af en toe gebruikt door het bestuur van de Achterhoekse Wandelvierdaagse voor vergader- overlegmomenten.
Ook de ons overkoepelende organisatie Hengelsportfederatie Midden Nederland maakt graag gebruik van ons clubhuis voor voorlichtingsavonden en tijdens regionale wedstrijden voor jeugd- en senioren. Ook tijdens de jaarlijkse ontmoeting met onze vrienden uit Oss van hengelsportvereniging Ons Genoegen, is ons clubgebouw het begin- en eindpunt van de dag.

Ook voor onze vrijwilligers is het plezierig dat we de jaarlijkse vrijwilligersavond kunnen organiseren in of rond ons eigen fraaie, ruime clubgebouw.
Maar het belangrijkste blijft natuurlijk toch de hengelsport. Even kunnen bijpraten over wat er de afgelopen tijd gevangen is en wellicht de te volgen tactiek voor de komende visdagen. Onze kantinebeheerder Henk Supheert en zijn assistenten nodigen u graag uit om eens een kijkje bij hen te komen nemen. U bent van harte welkom!

Locatie en openingstijden
Het adres: HSV De Rietvoorn Stokhorstweg 4 7006 GA Doetinchem
Telefoon: 0314-344 651

Openingstijden:

MAANDAGOCHTEND.

Rookverbod
Door het bestuur is het besluit genomen om in ons clubgebouw niet meer te roken. Het bestuur vindt dat het verbod om in openbare ruimten te roken ook in ons clubhuis dient te worden gerespecteerd.
De rokende leden die gebruik maken van ons clubgebouw hebben dit overigens heel sportief opgevat. Zij die toe zijn aan hun broodnodige shotje gaan nu dan ook buiten roken. Ook als de weersomstandigheden hiervoor niet helemaal meewerken. Indien er straks in de winter behoefte blijkt te zijn aan een soort afdak voor de rokers dan verwacht het bestuur van de rokers zelf hiervoor een voorstel. In principe dienen zij dan ook zelf mee te helpen bij wat er op dit gebied eventueel gerealiseerd kan worden.