Wat een fijne verrassing……

Woensdag, 13 maart 2019

Het komt niet zo vaak voor maar soms worden wij verrast met een uitzonderlijk bericht. Een aantal weken geleden meldde een lid van ons dat hij zijn grotendeels complete karper uitrusting wilde schenken aan een jeugdlid. Geweldig toch, wanneer gebeurt nu zoiets?

Wij als bestuur kozen ervoor om onze jeugdleden in de leeftijdscategorie van plm. 12 tot 15 jaar te mailen en te vragen wie er belangstelling had voor deze gratis aanbieding. Hierop kwamen twee reacties binnen te weten van Tigo en Lars. Op zich hadden we natuurlijk meer reacties verwacht maar ja we hadden dus wel belangstelling. We besloten om de gulle gever de trekking te laten verrichten voor de loting want er moest natuurlijk verloot worden. Dus de loting viel geheel buiten het bestuur om en wees Tigo aan als winnaar, helaas voor Lars. Er kon er maar eentje winnen.
Namens de vereniging willen we de gulle gever, Evert Duim, hartelijk danken voor de geste om het geheel aan een jeugdlid van ons te schenken. Evert gaf ook nog aan dat als Tigo hulp nodig had bij het materiaal hij wel wilde helpen. Geweldig toch.