Mededeling van het Bestuur sept 2024

September 2024

Mededeling van het Bestuur;

Vaststelling contributie 2025;

Ons motto was (en is) dat wij de kosten voor het lidmaatschap en vispas zo laag mogelijk willen houden. Wij hebben dan ook de afgelopen jaren de verhogingen van de bijdrage aan sportvisserij Nederland niet doorberekend aan onze leden. Wij zijn immers een financieel gezonde vereniging.
Inmiddels is de verhoging van de afdracht aan Sportvisserij Nederland door de jaren heen opgelopen tot meer dan 5 euro per lid van onze vereniging. Dit betekent dat wij met 1350 Senior leden jaarlijks een kleine 7000 euro aan inkomsten inleveren.
Om die reden heeft het bestuur toestemming gevraagd aan de Algemene Ledenvergadering om de contributie(vispas) voor seniorenleden( 18 plus) met ingang van 1 januari 2025 te verhogen met een bedrag van 5 euro.
De algemene Ledenvergadering heeft hiermee ingestemd.
De contributie voor 2025( incl.Vispas);
Seniorlid (18 plus) automatische incasso.. 38,00 euro per jaar
Seniorlid (18 plus) acceptgiro 43,00 euro per jaar
Seniorlid ( 18 plus) 2e vereniging aut.incasso 19,50 euro per jaar

Wisseling van Bestuursleden;

Na jaren van trouwe dienst als penningmeester heeft Jan Horst te kennen gegeven om zijn bestuursfunctie neer te leggen. Ook Coby van Dooren stopt wegens persoonlijke omstandigheden als bestuurslid. Coby ondersteund in 2024 nog wel de wedstrijdcommissie. In de Algemene Ledenvergadering hebben wij hierbij uitgebreid stil gestaan.

In de algemene ledenvergadering 2024 heeft het bestuur de leden geïnformeerd over de mogelijkheid om een professioneel administratie kantoor onze financiële administratie te laten verzorgen. Aangezien wij als vereniging dan geen penningmeester meer hebben die ook deelneemt als penningmeester in het dagelijks bestuur heeft het bestuur er voor gekozen om de heer Andre Dimmdaal van het administratie kantoor voor te dragen als nieuwe penningmeester en te benoemen tot bestuurslid.
De algemene ledenvergadering geeft hier goedkeuring aan.

Beheer uw eigen gegevens bij sportvisserij Nederland:

Sportvisserij Nederland beheerd onze leden administratie. Als je veranderingen wilt doorgeven (verhuizing, mailadres etc.) kan dat direct via de link op onze website. Heb je al een account bij sportvisserij Nederland dan moet je hier op inloggen met jouw password. Heb je geen account, maak die dan aan zodat ook jij jouw gegevens zelf kunt beheren.
LET OP !!!
Stel dat je door welke omstandigheden dan ook jouw lidmaatschap op wilt zeggen… doe dat dan voor 1 oktober van het lopende jaar. Opzeggingen die na 1 oktober bij sportvisserij binnen komen worden niet meer voor het aankomende jaar mee genomen. Dit betekent dat uw contributie voor het volgend jaar weer in rekening wordt gebracht. Dus ons advies; , Lidmaatschap opzeggen….. Doe dit voor 1 oktober.

Sportvisserij Nederland in het menu “Opzeggen lidmaatschap VISpas”

Namens het Bestuur
Willem Swaters