Mededeling voor botenhouders

Dinsdag, 27 september 2022

Bennie Vierwind heeft aangegeven dat hij om persoonlijke reden stopt als bestuurslid en als beheerder van de botenplaats van onze vereniging. Bennie blijft wel nauw betrokken bij de onderhoudsploeg van de botenplaats. Gelukkig hebben wij een opvolger voor Bennie gevonden in de persoon van Mark Knuevers. Mark heeft aangeven dat hij het praktische deel van de werkzaamheden graag wil oppakken maar ondersteuning nodig had in het administratieve werk. Om het bestuur weer compleet te krijgen moesten wij op zoek naar een vervanger voor Bennie . Rekening houdend met de vraag van Mark (administratieve ondersteuning) zijn wij op zoek gegaan naar iemand die deze taak op zich wil/kan nemen. Wij kunnen nu mededelen dat wij deze hebben gevonden in de persoon van Thijs Kemperman. Thijs is een zeer ervaren bestuurder, bedreven in administratie en de computer kent ook geen geheimen voor hem. Thijs gaat nauw samenwerken met Mark en de vrijwilligers van de botenplaats en gaat deze voorlopig als adviseur vertegenwoordigen in het bestuur.

Gratis boten uit het water halen voor winteropslag

Zaterdag 19 november 2022 en maandag 21 november 2022 kan uw boot kosteloos uit het water worden gehaald voor de winterstalling. De tijden zijn van 8.30 uur tot 12.30 uur.
Botenhouders die op een ander moment hun boot uit het water wil halen moeten hiervoor een afspraak maken met de botenplaats beheerder Mark Knuevers.. tel.nr. 0629275055.
Hier zijn dan wel kosten aan verbonden.

Het Bestuur.