Open dag HSV de Rietvoorn

Dinsdag, 1 mei 2018

Op zondag 22 april 2018 hebben wij als vereniging mee gedaan aan de “open dag sportverenigingen Sportpark Zuid”. De bedoeling van deze open dag is dat zowel leden als niet leden van de sportverenigingen de accommodatie kunnen bezoeken en in aanraking kunnen komen met de diverse sporten.

Wij als HSV de Rietvoorn hadden een tweedehands markt in ons clubhuis georganiseerd.
Naast volwassenen werd deze goed bezocht door jeugdigen die hier voor een prikkie mooie hengelspullen konden aanschaffen. Tevens was er een volgepakte tafel met hengelspullen geschonken door leden van onze vereniging. De jeugd kon hier kosteloos uitzoeken wat ze graag wilde hebben. Zo ook een meisje die voor de eerste keer de vis les had bijgewoond en zo enthousiast was geworden dat er onmiddellijk hengelmateriaal moest worden aangeschaft. Hoe mooi dat ze bijna alles wat ze nodig had om mee te doen aan de vislessen zo maar van deze tafel kon pakken. Toch geweldig dat je leden hebt die gewoon voor niets deze spullen voor de jeugd beschikbaar stellen. Naast de tafel voor gratis visspullen was er meer dan voldoende aanbod in goede gebruikte spullen voor een hele aantrekkelijke prijs.
Behalve de markt was er uiteraard gelegenheid om onze accommodatie te bewonderen en vragen te stellen over de vereniging en de hengelsport in het algemeen.
Het is moeilijk meetbaar wat zo’n open dag nu aan nieuwe leden opbrengt. Wat je wel zeker weet is dat de hengelsport en met name onze vereniging zich weer van de beste kant heeft laten zien.
Namens bestuur willen wij iedereen die op welke wijze dan ook een bijdrage heeft geleverd aan deze open dag hartelijk bedanken.